Strona główna / Case Study / Joanna Szkolenia – Agencja w Sieci

Joanna Szkolenia – Agencja w Sieci

Problem klienta

Problemem klienta była obecna strona sprzedażowa przez która sprzedawała swoje szkolenia za kwotę 3499 zł, czuła ze jej obecna strona nie wykorzystuje potęcjału który jest w jej szkoleniu przez to że nie wzbudzała zaufania i nie zachęcała do kupna, miała mało cta i mało opinii które wzmacniały pozycję Pani Joanny w sieci.

Wprowadzone rozwiązanie

Stworzyliśmy nową która została zaprojektowaną z myślą o większej ilości CTA na stronie + wzbudzania zaufania wśród potencjalnych klientów przez dużą liczbę opinii i case study klientów z przeszłości. Aby utwierdzić się w przekonaniu że to rozwiązanie jest odpowiednie zainstalowaliśmy wtyczki które pozwalają nam śledzić ruch użytkownika na stronie, dzięki temu mogliśmy sprawdzić gdzie użytkownik się zatrzymuje, poświecą najwięcej czasu, wychodzi z strony lub na jakim CTA dokonuje zakupu.

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.

Zamawiam konsultację telefoniczną arrow
rocket

Rezultat

Klienta z większa analizą może sprawdzić co na stronie i jakie treści przynoszą jej oczekiwane efekty i zaczęła sprzedawać więcej szkoleń co przełożyło się na większe zarobki.

Co wchodziło w zakres usługi

Czas realizacji

7 dni roboczych

Jakub Wolert

CEO QuickPick
Absolwent prestiżowego programu IRSM – Business Development Mastery, kierunku pod okiem Szymona Negacza, jest praktykiem sprzedaży i marketingu, z pasją do najnowszych technologii oraz branży nieruchomości. Jego wykształcenie obejmuje nie tylko teoretyczne aspekty biznesu, ale także praktyczne umiejętności zdobyte podczas praktyk. Zafascynowany dynamiką rynku, postanowił połączyć wiedzę z obszaru nowoczesnych technologii i sprzedaży, co znalazło swoje odzwierciedlenie w prężnie rozwijającej się firmie QuickPick. Jego działalność skupia się na dostarczaniu skutecznych rozwiązań dla firm, pomagając im osiągnąć sukces w marketingu. W pełni zaangażowany w rozwój, nieustannie poszukuję innowacyjnych strategii i technologii, aby sprostać dynamicznym wymaganiom rynku.

Odbierz ebook „11 sprawdzownych taktyk marketingowych na 2024”


Wyślij zapytanie

form