Błędy w obsłudze klienta w e-commerce: jak poprawić relacje z klientami?
12.11.2024 r.
3 minuty czytania
AGATA MISTELSKA l E-COMMERCE l 06.06.2024 l 5 MIN
Wraz z rozwojem e-commerce pojawia się wiele platform, które umożliwiają tworzenie sklepów online. Jedną z nich jest RedCart, któremu przyjrzymy się bliżej w tym artykule. Omówione zostaną jego zalety i wady, aby pomóc Ci zdecydować, czy jest to odpowiedni wybór dla Twojego biznesu.
RedCart to polska platforma do tworzenia sklepów internetowych, która oferuje narzędzia do zarządzania treścią, produktami, zamówieniami oraz innymi aspektami działalności e-commerce.
Typ oprogramowania | SaaS |
Kraj pochodzenia | Polska |
Rok wydania | 2008 |
Dostęp do kodu źródłowego | częściowy |
Cena | Pakiety podstawowe: 119 – 199 zł netto miesięcznie Pakiety premium: 849 – 9999 zł netto jednorazowo |
Indywidualny adres IP | ✅ (opcjonalnie) |
Hosting w cenie | ✅ |
Certyfikaty bezpieczeństwa | ✅ |
integracja z systemami księgowymi | ✅ |
Własna domena. | ✅ |
Funkcje omnichannel | ✅ |
Udostępnianie w mediach społecznościowych | ✅ |
Prowadzenie bloga | ✅ |
Wdrażanie zmian | ✅ (możliwość samodzielnego wprowadzania zmian) |
Integracja z systemami płatności | ✅ |
Wdrażanie promocji i rabatów | ✅ |
Możliwość sprzedaży produktów wirtualnych | ✅ |
Integracja z Allegro | ✅ |
Kalkulator kosztów wysyłki | ✅ |
Odzyskiwanie koszyka | ✅ |
Różnicowanie wariantów produktów | ✅ |
Wyszukiwarka i filtrowanie | ✅ |
Zarządzanie zwrotami | ✅ |
Wsparcie techniczne | ✅ |
Certyfikat SSL | ✅ |
Automatyczna mapa strony | ✅ |
Aktualizacje | ✅ (automatyczne) |
Możliwość edycji strony 404 | ✅ |
Ręczne przekierowania 301 | ✅ |
Możliwość pracy nad szybkością strony w panelu CMS |
✅ |
Prosta i szybka przebudowa struktury | ✅ |
Mobile friendly | ✅ |
Wewnętrzna wyszukiwarka | ✅ |
Edycja adresów URL | ✅ |
Edycja pliku robots | ✅ |
Wprowadzanie zaawansowanych zmian technicznych | ✅ |
SEO: RedCart jest przystępny dla obsługi SEO. Dostępne są następujące ułatwienia: edycję title i description, dodawanie opisów alternatywnych do zdjęć, wdrażanie przekierowań 301, edycję adresów URL, automatyczne generowanie mapy strony, wdrożenie znaczników Schema (danych strukturalnych). Jednak RedCart może stanowić problem dla osób, które dążą do zaawansowanego pozycjonowania witryny.
Kosztów utrzymania: Dostępne są opcje podstawowe oraz premium. Wybieramy pakiet odpowiednio do naszych potrzeb. Pakiety podstawowe mieszczą się w zakresie cenowym 119 – 199 zł netto miesięcznie. Natomiast pakiety premium są płatne jednorazowo a ich koszt wynosi od 849 do 9999 zł netto.
Skalowalności biznesu: Koszty rozwoju na RedCart mogą wzrosnąć wraz z dodatkowymi funkcjonalnościami i płatnymi integracjami. Skalowanie biznesu zwiększa złożoność zarządzania, szczególnie w obsłudze większej liczby produktów i zamówień. Brak elastyczności platformy może uniemożliwić dostosowanie funkcji do indywidualnych potrzeb biznesowych.
Sklep do 1000 produktów | ✅ |
Sklep do 10 000 produktów | ✅ |
Sklep do 100 000 produktów | ❌ |
Sklep 100 000 produktów i więcej | ❌ |
RedCart jest przeznaczony dla małych i średnich sklepów online.
• Prostota użytkowania
RedCart stawia na prostotę i łatwość obsługi. Interfejs ułatwia zarządzanie sklepem internetowym nawet osobom bez technicznego doświadczenia.
* Zintegrowane narzędzia marketingowe
RedCart oferuje wbudowane narzędzia marketingowe, takie jak kampanie reklamowe, kody rabatowe i programy lojalnościowe, które pomagają przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż.
• Wsparcie techniczne
Platforma zapewnia wsparcie techniczne dla swoich użytkowników, co pomaga rozwiązywać problemy i udzielać odpowiedzi na pytania związane z obsługą sklepu internetowego.
• Elastyczność w planach cenowych
RedCart oferuje różnorodne plany cenowe, które pozwalają użytkownikom wybrać odpowiednią opcję zgodnie z ich potrzebami i budżetem.
Przed podjęciem decyzji warto przejrzeć przykładowe sklepy zbudowane na platformie RedCart, aby zobaczyć, jak można dostosować wygląd i funkcjonalności sklepu do własnych potrzeb
Źródło: https://redcart.pl/catalog/shop/panitorbalska/
Źródło: https://redcart.pl/catalog/shop/proboarder
Źródło: https://redcart.pl/catalog/shop/intimiti
Jest to rozwiązanie stworzone z myślą o prostocie obsługi, umożliwiające małym
i średnim sklepom szybkie uruchomienie i prowadzenie swojej działalności online.
W naszej opinii, nie jest to platforma skierowana do firm planujących poszerzanie swojego asortymentu. Nie jest również ukierunkowana na światową skalę (obsługuje 6 języków: angielski, niemiecki, włoski, czeski, rosyjski i hiszpański). Ponadto, implementacja dogłębnych zmian SEO może być ograniczona, co może stwarzać trudności dla tych, którzy planują intensywne działania z zakresu optymalizacji dla wyszukiwarek. Jeśli SEO odgrywa kluczową rolę w strategii marketingowej, warto rozważyć alternatywne platformy, które oferują większe dostosowanie sklepu pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek. Mimo wielu zalet RedCart, warto przemyśleć cele naszego sklepu, ponieważ ta platforma może ich nie spełnić na kolejnych etapach rozwoju biznesu.
Jeśli chcesz porównać RedCart z innymi platformami możesz przeczytać również inne nasze artykuły:
Przeczytaj artykuł: Recenzja WooCommerce – Tworzenie sklepu 2024
Przeczytaj artykuł: Recenzja Shoper – Tworzenie sklepu 2024
Przeczytaj artykuł: Recenzja Sky-Shop – Tworzenie sklepu 2024
12.11.2024 r.
3 minuty czytania