Strona główna / Case Study / Gaius Lex – Lp sprzedażowy (startup)

Gaius Lex – Lp sprzedażowy (startup)

Kim jest nasz klient?

Firma Gaius-Lex to prężnie działający Startup technologiczny oparty na sztucznej inteligencji który silnie rośnie w branży technologicznej. Aplikacja ma na celu zniwelować powtarzalną pracę osób związanych zawodowo z prawem do minimum.

Problem klienta

Klient potrzebował zbudować Landing Page na który będzie mógł kierować potencjalnych klientów zainteresowanych usługą. Problemem klienta była niska przejrzystość cennika oraz źle zbudowana strona na szablonie która nic nie mówiła o rozwiązaniu Gaius-Lex pozostawiając tym zbyt dużo pytań klientom przez co ci wychodzili i w większości więcej nie wracali przez to że brakowało im zaufania do tego rozwiązania. Sprzedaż tego startupu była zerowa mimo tego że rynek potwierdził wartość ich rozwiązania.

Wprowadzone rozwiązanie

Początkowo przeprowadziliśmy badania na obecnej grupie klientów aby sprawdzić listę pytań które zadawali podczas rozmów z przedstawicielami firmy i na co głównie zwracali uwagę podczas podejmowania decyzji zakupowej.

Dzięki temu mogliśmy przygotować odpowiedni projekt graficzny strony oraz przygotować treści tak, aby odpowiadały na potrzeby klienta oraz prowadziła klienta wedle wcześniej zbadanego procesu zakupowego i w łatwy sposób doprowadzały go do kupna abonamentu bądź skorzystania z rozmowy z przedstawicielem handlowym który następnie przejmował obsługę klienta i doprowadzał do sprzedaży.

Zobacz jak taki projekt mógłby wyglądać w Twojej firmie

W czasie konsultacji zapytamy Cię o sytuację w firmie i powiemy czy jesteśmy w stanie zrealizować aktualne cele.

Zamawiam konsultację telefoniczną arrow
rocket

Rezultat

Klient przez pierwszy miesiąc swojego działania pozyskał 50 abonamentowych użytkowników dzięki czemu zapewnił sobie 5 cyfrowy mrr (zysk powtarzalny)  i mógł z większym spokojem skupić się pozyskiwaniu nowych klientów i rozwoju aplikacji

Podsumowanie

Tylko dzięki odpowiedniemu zbadaniu naszej grupy docelowej i odpowiedniej komunikacji byliśmy w stanie osiągnąć taki wynik, zrozumienie swojego odbiorcy jest kluczowe w sprzedaży.

Co wchodziło w zakres usługi?

Czas realizacji

4 Dni robocze + badanie 3 dni robocze.

Jakub Wolert

CEO QuickPick
Absolwent prestiżowego programu IRSM – Business Development Mastery, kierunku pod okiem Szymona Negacza, jest praktykiem sprzedaży i marketingu, z pasją do najnowszych technologii oraz branży nieruchomości. Jego wykształcenie obejmuje nie tylko teoretyczne aspekty biznesu, ale także praktyczne umiejętności zdobyte podczas praktyk. Zafascynowany dynamiką rynku, postanowił połączyć wiedzę z obszaru nowoczesnych technologii i sprzedaży, co znalazło swoje odzwierciedlenie w prężnie rozwijającej się firmie QuickPick. Jego działalność skupia się na dostarczaniu skutecznych rozwiązań dla firm, pomagając im osiągnąć sukces w marketingu. W pełni zaangażowany w rozwój, nieustannie poszukuję innowacyjnych strategii i technologii, aby sprostać dynamicznym wymaganiom rynku.

Odbierz ebook „11 sprawdzownych taktyk marketingowych na 2024”


Wyślij zapytanie

form