Strona główna / Case Study / Daniel Makowski

Daniel Makowski

Problem klienta

Klient potrzebował zbudować stronę internetową z możliwością upsell oraz downsellu aby sprzedawać szkolenia i do sprzedawać mini-produkty dla maksymalizacji zysków z szkoleń, problemem klienta był czas, zależało mu aby ruszyć z sprzedażą do końca miesiąca (był 7).

Wprowadzone rozwiązanie

Przygotowaliśmy dedykowane rozwiązanie, które umożliwiło zrobienie takowej potrójnej ścieżki zakupowej w woocommerce w ograniczonym czasie oraz zintegrowanej z zakupem w WebToLearn. Domyślnie Woocoomerce ogranicza nas co do wyglądu koszyka oraz procesu zakupu. Na dzień realizacji brakowało prostego rozwiązania, dlatego sami taką ścieżkę zakupową przekodowaliśmy.

Rezultat

Klient ma  stronę sprzedażowa z dedykowaną szatą graficzna, co ciężkie byłoby do uzyskania korzystając z gotowych rozwiązań webtolearn. Klient dzięki temu nie jest związany na zawsze z webtolearn. Każdy kto kupi dostęp do kursu, ma do niego dostęp w webtolearn, ale również ma historię zakupu w aktualnym sklepie klienta, co pozwala w przyszłości tworzyć dedykowane promocje dla niego. Dzięki temu w przyszłości będzie można docierać do klientów którzy kupili obecne szkolenie.

Podsumowanie

Dzięki naszemu rozwiązaniu klient mógł ruszyć z sprzedażą oraz nie uzależnić swojej sprzedaży od gotowych rozwiązań platformy na której stworzył szkolenie, w każdej chwili może ją zmienić i nadal sprzedawać co w innym przypadku byłoby nie możliwe.

Co wchodziło w zakres usługi

Jakub Wolert

CEO QuickPick
Absolwent prestiżowego programu IRSM – Business Development Mastery, kierunku pod okiem Szymona Negacza, jest praktykiem sprzedaży i marketingu, z pasją do najnowszych technologii oraz branży nieruchomości. Jego wykształcenie obejmuje nie tylko teoretyczne aspekty biznesu, ale także praktyczne umiejętności zdobyte podczas praktyk. Zafascynowany dynamiką rynku, postanowił połączyć wiedzę z obszaru nowoczesnych technologii i sprzedaży, co znalazło swoje odzwierciedlenie w prężnie rozwijającej się firmie QuickPick. Jego działalność skupia się na dostarczaniu skutecznych rozwiązań dla firm, pomagając im osiągnąć sukces w marketingu. W pełni zaangażowany w rozwój, nieustannie poszukuję innowacyjnych strategii i technologii, aby sprostać dynamicznym wymaganiom rynku.

Odbierz ebook „11 sprawdzownych taktyk marketingowych na 2024”


Wyślij zapytanie

form